Nedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.
Archetypy jsou modely lidského chování. Známe je z knižních příběhů, filmů i pohádek. A i z úspěšných reklam, protože už v polovině 20. století se dostaly z psychologie do marketingu. Margaret Marková a Carol S. Pearsonová o nich společně napsaly knihu, která česky vyšla pod názvem Hrdina nebo psanec.
Jednotlivých archetypů je celkem 12: Vládce, Tvůrce, Pečovatel, Hrdina, Vyhnanec, Kouzelník, Milenec, Jeden z nás, Klaun, Neviňátko, Hledač, Mudrc. Zatímco velkým firmám stačí jeden, pro malé firmy a volnonožce je mnohem lepší vybrat si dva a pracovat s jejich kombinací. Na workshopu si jednotlivé archetypy představíme a ukážeme si, jak je konkrétně a prakticky využít.
PRO KOHO KURZ JE?
- Pro podnikatelky, které chtějí budovat svou osobní značku.
- Pro ty, kdo si lámou hlavu nad logem, zákaznickým příslibem, barvami nebo fonty.
- Pro všechny, kdo mají rádi příběhy a rádi by je více využili ve vlastním marketingu.
O ČEM TO BUDE:
- Co jsou to archetypy značek a jak vznikly.
- Jak pomocí archetypů vyprávět příběh.
- V čem konkrétně nám archetypy mohou pomoci.
- Podle čeho si vybrat ty správné archetypy pro svůj byznys.
- Jak se odlišit od konkurence a přitáhnout ideální klienty.
- Co jsou tzv. oborové archetypy a jak s nimi naložit.
09. června 14.00 - 17.00 Naše Dílna, Zálešná I 4057, Zlín
Kontaktní osoba
