Přejít k hlavnímu obsahu

Archetypy značek dle Madly Čevelové (DOPOLEDNE)

Klub podnikatelek ze Zlínska

Nedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.

Archetypy jsou modely lidského chování. Známe je z knižních příběhů, filmů i pohádek. A i z úspěšných reklam, protože už v polovině 20. století se dostaly z psychologie do marketingu. Margaret Marková a Carol S. Pearsonová o nich společně napsaly knihu, která česky vyšla pod názvem Hrdina nebo psanec.

Jednotlivých archetypů je celkem 12: Vládce, Tvůrce, Pečovatel, Hrdina, Vyhnanec, Kouzelník, Milenec, Jeden z nás, Klaun, Neviňátko, Hledač, Mudrc. Zatímco velkým firmám stačí jeden, pro malé firmy a volnonožce je mnohem lepší vybrat si dva a pracovat s jejich kombinací. Na workshopu si jednotlivé archetypy představíme a ukážeme si, jak je konkrétně a prakticky využít.

PRO KOHO KURZ JE?

  • Pro podnikatelky, které chtějí budovat svou osobní značku.
  • Pro ty, kdo si lámou hlavu nad logem, zákaznickým příslibem, barvami nebo fonty.
  • Pro všechny, kdo mají rádi příběhy a rádi by je více využili ve vlastním marketingu.

O ČEM TO BUDE:

  • Co jsou to archetypy značek a jak vznikly.
  • Jak pomocí archetypů vyprávět příběh.
  • V čem konkrétně nám archetypy mohou pomoci.
  • Podle čeho si vybrat ty správné archetypy pro svůj byznys.
  • Jak se odlišit od konkurence a přitáhnout ideální klienty.
  • Co jsou tzv. oborové archetypy a jak s nimi naložit.

09. června
9.00
Naše Dílna, Zálešná I 4057, Zlín

Kontaktní osoba

Mgr. et Mgr. Zdenka Barošová
Klub podnikatelek ze Zlínska

Mgr. et Mgr. Zdenka Barošová

+420777010447 barosova@csr-zlin.cz