Od svého založení v roce 2010 se těší soutěž stále větší oblibě ze strany studentů i firem. Jejím cílem je spojit studenty oboru marketingové komunikace a firmy nejen Zlínského kraje. Soutěž přibližuje studentům praxi a firmám nabízí kreativní marketingová řešení. Talent marketingových komunikací vytváří půdu pro navazování kontaktů a budování kratších i dlouhodobých pracovních vztahů.
Popis soutěže:
- Soutěž probíhá jednou za semestr, na jaře a na podzim.
- Firmy první den studentům odprezentují svá zadání, včetně představení společnosti, uvedení do problematiky a především marketingového úkolu, který chtějí řešit.
- Studenti se rozdělí do týmů, každý tým si vylosuje „svoji firmu“ a tímto se odstartuje 24 hodin na zpracování úkolu.
- Následující den odpoledne probíhají finální prezentace studentů, bodování týmů zadavateli a nakonec vyhlášení Talentů MK.